Pappa Fitness

Min väg till en friskare Pappa!

Bloggar..Träning...Viktblogg..Proteinshake??

Kategori: Allmänt

Senaste 4 åren har jag själv följt en massa bloggar. Mest för att det är kul att följa andras liv men också bli inspirerad i allt som har med träning, mat, vikt m.m! 
 
Det som har slagit mig är att många av bloggarna ser likadana ut tyvärr! Viktbloggarna fokuserar hela tiden på vikten och vad Extragavanza eller något annat viktföretag har sagt till dem att göra, träningsbloggarna fokuserar konstant på formbilder och vilka proteinshakar dem stoppar i sig för presentera bättre!
 
Om jag nu skall ha en blogg vad skall jag skriva om?

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du ska skriva om det DU tycker är roligt. Du ska blogga för att det är kul, inte för att några andra vill att du ska skriva om något.
    jag skulle aldrig kunna skriva på något annat sätt än mitt småhumoristiska och ironiska sätt mot mig själv och mina högtflygande planer som ständigt brister för att jag aldrig "hinner" :)

    Lycka tilL!

    Svar: Absolut! Det skall jag göra! Du skriver verkligen humoristiskt, jättekul att följa din blogg!
    PappaFitness

    2012-09-06 | 19:03:03
    Bloggadress: http://fettvardag.blogg.se
  • Veronica säger:

    Hej hej,
    Tack snälla för din kommentar inne hos mig :)
    Själv så skriver jag om allt och inget i min blogg. Men varvar lite då och då med min vikterfarenhet :)
    Önskar dig en toppenfin kväll

    Svar: Du har verkligen gjort en viktresa! Bra jobbat! Tar du fortfarande Cambridge-pulver eller äter du som vanligt? Hur har du gjort för att bibehålla din vikt?Trevlig Helg!
    PappaFitness

    2012-09-08 | 17:19:32
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/wavva/

Kommentera inlägget här: